Recenze (563)
Finch (2021)
Tom Hanks opat nesklamal. Film,ktory v dnesnej uponahlanej dobe pohladi po dusi, i ked je jednoduchy.
Palmer (2021)
Timberlake exceluje a ktomu silny pribeh o zvlastnom priatelstve ktore ma nieco do seba.
Viník (2021)
Pre mna to bolo velmi silne. Miestami az neprijemne zimomriavky.Vyborny herecky vykon, Gyllenhaala.
Poslední představení (2020) (seriál)
Toto je naozaj silne a majstrovske dielo. Ani sekunda nenudila. Vyborne natocne a realitsicke vypovedanie pribehu obrovskeho sportovca.
Ostrým nožem (2019)
Slovenske filmy konecne ziju. Naozaj velmi silny snimok o trapeni rodiny a zaroven o arogancii sudnej moci na Slovensku.
Parazit (2019)
Tak toto bolo špičkové, prekvapilo ma to vo vsetkych smeroch v tom dobrom!! Uzasne!!!
Bohemian Rhapsody (2018)
Malek to zvadol skvele, veril som mu kazdu sekundu. Miestami som sa citil akoby som bol priamo s nimi na stagei. SKVELE!!!
Distorted (2018)
Take nudne nicim zaujimave a este k tomu aj nevyrazni herci.
Toman (2018)
Kostimy, dobove zobrazenie a herci skveli, ale akoby tempo deja bolo akesi velmi pomale a roztahane. Nevedel som si Machacka v takejto roli predstavit ale zvladol to famozne.
Zloději (2018)
Fantasticka drama ktora Vas donuti sa zamysliet ale nie je to vtierave ani citove vydiera nie.