Recenze (1 379)
Je to i můj život (2009)
Tieto amícke filmy o rakovine... Mala si to chorá dcéra sama vybaviť s rodičmi a právnikmi. A keď už to riešila mladšia sestra mohli si odpustiť že "to ma moja chorá sestra nahovorila aby som to urobila". Pekne sebecky, žiadny altruizmus. To by filmu dalo ten správny náboj. Ale oni tuším len spracovali knihu... Inak v pohode.
Ex Drummer (2007)
Nechutná pikovina... Prirovnanie k Trainspotting mi celkom sedí. Boyle chcel baviť. Tento chce šokovať. Skrátka prasopal.
Rafťáci (2006)
zúfalé!
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Slušná vyvražďovačka. Pridrbaná pointa.To plechové autíčko bolo čarovné.
Single Man (2009)
TRochu nuda. Očarujúca Julianne Moore.
Mackenovo zlato (1969)
Asi tretí film v živote... Panaromatické kino. Moc som nechápal. Celkom nuda.
Počátek (2010)
Avatar pre pokročilých.
Mučedníci (2008)
Po "Best shotgun ever scene" (Rob Roy) a hodine slušnej filmárčiny, servírujú porciu neinvenčnej " roštenka papá, vyměšuje, dostává do držky, papá, dostáva do držky někde ve sklepě" (666teen) sprostosti. Keď "dostala do držky" Bellucci v Irréversible mal som chuť vraždiť. Od hororu očakávam strach, napätie. Keď idem čurať nočným bytom musím to cítiť. Každopádne len pre otrlých.
30 dní dlouhá noc (2007)
Prvých 45 min. na jednotku. Ako s nimi otočili auto! Potom to ide do prdele.
Želvy mohou létat (2004)
Pan Satelit je môj hrdina.