Recenze (1 380)
Bunny a býk (2009)
Zo začiatku som sa celkom bavil. Výborný vizuál. Uletení típci. Od Švajčiarska to išlo do stratena.
Třetí poločas (2009)
Toto nie je zlý film o umieraní na rakovinu. Ale. My sa k nášej Alve nechováme tak ako oni ku svojej dcére, ktorú vytiahli na plac vždy, ked sa im to hodilo. Keď potrebujú byť sami, niet na Tahity ani noha. Ani na uliciach Amsterdamu. Rosa sa chová zásadovo tri hodiny. Dej posúva dopredu medicínsky nereálne chovanie choroby. Celé je to dramaturgicky odfláknuté. A Andrejka nemôže prehryznúť eutanáziu. Asi som už starý. Realitu to kopíruje asi ako Star Trek.
Ondine (2009)
Viac by sa mi to páčilo, keby zostala morskou pannou
I Love You Phillip Morris (2009)
Toto sa mi páčilo viac, než Ondine, čo som videl včera.
Květ pouště (2009)
To je pekný príbeh. Film trošku slabší. Andrejka ani na minútku nezaspala! A prečo v knihe somálska priateľka a vo filme Sally Hawkins????
Můj soused Totoro (1988)
jak čakali na autobus...
Kick-Ass (2010)
V druhej polke fakt nářez. To sa tínedžrom musí páčiť.
Smoke (1995)
To bol pekný film. Pasáže s Whitakerom mi pripomínali Station Agent. A ten sa mi tuším páčil viac.
Bílá stuha (2009)
Skvelý vizuál, atmosféra...Mi to Shyamalanovu dedinu pripomínalo. Ale kto vlastne vyvádzal všetky tie veci? A ako to súvisí s nacizmom? Pozriem si to ešte raz.
Ohňostroj (1997)
prvá hodina mi prišla divne zostrihaná. Aj tak Kitano je veľký mág. Mimoriadna hudba. Chcel by som ho vidieť pracovať.