Recenze (1 380)
Chappie (2015)
Prekvapujúco slabé.
Kingsman: Tajná služba (2014)
Výborné! Keď už má päťdesiatnik zabíjať na kvantá, tak so šarmom pána Firtha. Šušlavý Samuel... Ohňostroj na odľahčenie. Skvelá zábava.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Nočná mora. Naposledy rýchlo a zbesilo 5 ... Toto je lepšie. Chváliť Toma Hardyho nosiť drevo do lesa... Charlize to pristalo. Pecka film.Treba v 3D. Takí Avengers a transformers sú na smiech.
Kojak (1973) (seriál)
Nostalgia nepustí
Pod kůží (2013)
Ako tuto sniper 18 hovorí, nadpriemerný umelecký sci-fi thriller...a že by scarlett mala skočiť do fitka je známa vec... Také iné, bizarné, neprístupné, atmosférické...
Coherence (2013)
Každému nevyhovieš
Kovbojové a vetřelci (2011)
Nemám rád oliviu wilde.
V cizí kůži (2011)
Milujem túto americkú konfekciu. Kde život je taký príjemne čiernobiely, jednoznačný, herci pekní. Byty fotogenické, veľké, úhľadné. Je to také príjemné. Bezbolestné. Nekonfliktné. Zrozumiteľné.
Blbec k večeři (1998)
Nebyť prijebaného pochechtávania francisa hustera...
Společně (2000)
Nie je žiaden Hollywood. Chce to dať tomu šancu. Také neprístupné mi to prišlo. Mám to rád pekné učésané , To robí dogma.. Pekný film. Ľudia sa chovajú ako ľudia. Prijebano, súdim podľa seba. Skvelé detské vykony.