Recenze (1 379)
Vyšší moc (2014)
Najlepší film,čo som tohto roku videl.
V moci ďábla (2005)
Odkojeny dobrou manželkou ma tento sudny proces nebral. Hororove casti som predriemal. Laura Linney. Hm... Derricksona mam rád...
Velké oči (2014)
Amy to svedčalo. A ani christoph nebol taký zlý, ako ho tu niektorí vykreslujú. Dobrý príbeh. Mal som také pohľadnice doma s takými mrkajúcimi očami. Niektoré spolužiačky to zbierali. Pred 50 timi rokmi...
Americký sniper (2014)
Nerozumiem si s clintom režisérom...
8 žen (2002)
Už nikdy žiaden ozon...
Sils Maria (2014)
Tak to šušťalo papierom... A čo mala stewart za problém?...
Marie Antoinetta (2006)
Prznili to modernou hudbou. Dunst bola skvelá. A vlastne aj Schwartzman.
Whiplash (2014)
Pekné,farebné, učesané. Chazelle je nadaný. Len tak nemuseli tlačiť na pílu. Andrejka tvrdí, že nezaspala. Keďže som ju nekontroloval, tak ma to asi bavilo... A hudba pekná... Takže tu mame manika, čo učí na najlepšej hudobnej škole v krajine a ku študentom muzikantom sa chová ako debil k zobákom vo vojenskom prímači.... Ťažko...
Chraň nás od zlého (2014)
Derrickson umí. Tam kde má vyľakať vyľaká. Vata by mohla byť menej vatou. A vymietanie presvedčivejšie. Bana tam len tak postával. Pár krát ma vydesil.
Ztracen ve vesmíru (2011)
Taká hovadina... Že čo vlastne?!?...