Recenze (1 379)
Slídil (2014)
To bol taký nařez. V závere som ani nedýchal. Toto dobre neskončí, som si hovoril. Buď gangstri, alebo fízli. Ale "rozchodil" to hajzlík. HAJZEL!!! Výborne napísané... Ošívam sa...Ošívam sa... Čo sa týka René... Máme s Bloomom ... Ehe ...Rovnaké chute...najlepší film tohto roku
Hvězdy nám nepřály (2014)
ani mojej dcére sa to nepáčilo. elgort prehrával... Dernová... to by som ukazoval na filmovej škole: pozritie sa takto to nemá vypadať!
Křížová cesta (2014)
Som za pár dní videl tri filmy "spirituálne"... Ida,Kalvaria,toto. A tento ide najviac pod kožu. Nebyť zaveru v nemocnici... Som na to alergický. Sa mi to zdá nereálne. Ale inak fakt dosť dobré...
Dealer II (2004)
Taký portrét lúzra, skrachovanca. Vynikajúce!
Hodný, zlý a divný (2008)
Trochu som sa strácal v držkách ale inak dobrá zábava.
Zrození Planety opic (2011)
Zase až taký zazrak to nie je...
Vánoční příběh (2008)
Ma to spomínané neduhy, ale mne sa páčilo. Ešte si to pozriem. Je osviežujúce naraziť na neamerický vianočný film.
Ida (2013)
Novela. Zovreté. Presné. Vizualne pôsobivé. Krásne. Trzebuchovská si vystačí s jedným výrazom. Výborný film. 4m3w2d ako film reflektujúci ten pizdec v ruskej sfére vplyvu zostava neprekonaný, ale toto je len o kúsok. Teším sa že si to pozriem niekedy znovu. Židia to mali v Polsku ťažké aj bez nemcov. Viz Nabarvené ptáče.
Marodi (2014)
Tvorcovia nedávali pozor ked chodili do školy pre filmárov. Remeslo moc neovládajú. Kuchyňu by som si im prerobiť nenechal. Ale inak v pohode. Particka pankerov...Dcere sa to páčilo. Mne nie.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Sceny s drakom sú hodné piatich hviezd