Recenze (1 380)
Zmizelá (2014)
Strááášne dlhé to bolo... Bavila ma Kim Dickens. Ale ten Affleck...
Ten třetí (2013)
Nedocvaklo mi, že je len neeson reálny.Že ostatní sú jeho literarne postavy. Ani neviem, čo sa odohralo na záver, a vysvetlilo všetko... Škoda mám Haggisa rád, ale toto bolo slabé. Jak to rýchlo strihal. Nezrozumitelne. Ten film je nezrozumiteľný. Režijná práca dobrá. Haggis je šikovný režisér, ale príbeh je pridrbaný. Keby si neprečítam komenty a spoilery, nevedel by som koľká bije. A to je chyba tvorcov. Nemám rád oliviu wilde.
Ten, koho miluji (2014)
To henry kuttner písal taketo bizarnosti. A elisabeth moos mam rád od top of the lake. Celkom som sa bavil.
Vyhoštění (2007)
Tuto vyššie sa Shadwell paprčí... Tarkovského spomína... No tiež ma napadol. Ako sa mi páčil obraz v Stalkerovi. Ako mi to hladilo oči. Ako ma bavilo tempo. Rovnako ako v tomto obrazovom skvoste. Pohyblivá obrazáreň. Každý strih prináša ďalšiu krasnu scenériu. Ten dom. Kostolík. Dal si záležať Zvjagincev. Bavila ma obrazová stránka filmu.
Pozdravy ze spermabanky (2013)
Závidím trebars Flipnic-kovi...
Dokonalý smysl (2011)
Love story priemerné, ale apokalypsa celkon na úrovni... A čo vidite na eve green?
Prodloužený víkend (2013)
Keď chcete vedieť,či to "hrá" brolinovi s winslet. Ale inak strata času.
Kámoš k pohledání (2009)
Veľmi závidím lebovskému,ze sak bavil. Prislo mi tonaskrze priemerné.
Lovec draků (2007)
No. Mne Utajený chodi po rozume... Tu sú udalosti smutnejšie, zrada väčšia... Amirova očista s nasadením života preto namieste. Dostať sa do Kábulu uniesť dieťa z centrály Talibanu, prepašovať ho cez Pakistan do USA by mohol zvládnuť Bourne... A to, ako je to podané je zúfalé... Auteuilova postava je uveritelná, toto je rozprávka... Ale ten príbeh dvoch chlapcov a k čomu medzi nimi dôjde.......
Mr. Brooks (2007)
Som sa tešil, ale taká hovadina!