Oblíbené seriály (10)
Akta X (1993)
Niektoré diely absolútna špička mysterioznosti, hororu a sci-fi a iné zase totálna sracka, ale našťastie prevládajú tie lepšie. Neskoršie série už dosť varia z vody, ale aj tu sa sem tam nájde bezchybná epizóda. (85%)
Dexter (2006)
1. séria - 100% 2. séria - 100% 3. séria - 90% 4. séria - 100% 5. séria - 80% 6. séria - 60% 7. séria - 80% 8. séria - 50%
Californication (2007)
Veľmi podarený seriál o skrachovanom spisovateľovi, ktorý si užíva život plnými dúškami. Len tak ďalej! UPDATE: Ku koncu to už stracalo dych takže znizujem na 80%
Ajťáci (2006)
Toto je ten britský humor ktorý milujem !! famózne
Ztraceni (2004)
Father Ted (1995)
Simpsonovi (1989)
Po dvanástu sériu plný počet. Postupne to stráca grády a najnovšie série už vôbec nesledujem. Takže hodnotenie prvých dvanásť sérii (100%) zbytok (50%)
Futurama (1999)
Perníkový táta (2008)
Watchmen (2019)
Spočiatku to vyzeralo na priemerný seriál no ako sa začali rozdané karty priradovať tam kam patria, všetko začalo dávať zmysel. Veľké prekvapenie s kvalitným soundtrackom. (90%)