Recenze (129)
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Nemám nic proti legendě krále Artuše. Tenhle film je ale hrozná nuda. Nápad natáčet klasický fantasy příběh ve stylu akčních blockbusterů je vyloženě trapný, černoši a Čínani ve staré Anglii působí komicky, vtipy nejsou vtipné, děj nulový, charisma postav nula. 74% je opravdu zbytečně vysoké hodnocení. Za mě odpad!
Co jsme komu udělali? (2014)
Taková pohádka o tom, jak by vypadal světový mír, kdyby se všechny kultury a náboženství spojily pod vlajkou břitkého francouzského humoru.
Buchty a klobásy (2016)
:D :D :D :D (Pokud jste cynicky založení a nevadí vám fekální humor.)
Takové krásné šaty (2018)
Vyšším hodnocením jsem posunul zase na chvilku film do "červené" barvy. Bizár všech bizárů, film, který místy paroduje i sám sebe, překvapivé zvraty, suchý britský humor a ti prodavači - to jsou tak dokonalé postavy, že film nemůžu hodnotit jinak. Hodně jsem se nasmál. [KVIFF 2019]
Příběh Marie (2014)
Na mě to zafungovalo. Místy tedy film až zbytečně tlačí emocionálně na pilu, ale příběh je to opravdu silný. A překvapivě má i hezky vtipné momenty. [KVIFF 2019]
Na střeše (2019)
Inteligentní, vtipná komedie. Má to spád, překvapivé i vážné momenty. Mádl umí! Těším se, až film uvidím znovu. [KVIFF 2019]
Žraloci (2019)
Zajímavé prostředí i námět. Film mě bohužel nudil absencí děje, dlouhými téměř statickými záběry a "nehybnou tváří" hlavní protagonistky, která působí rezignovaně a otupěle, což na druhou stranu není divu vzhledem k drsnosti prostředí, které ji obklopuje. [KVIFF 2019]
Tommaso (2019)
Bizár. Během dlouhé stopáže jsem s napětím očekával, jestli se něco stane. Bohužel Mr. Bean do Varů nezavítal. https://www.youtube.com/watch?v=NLU9s5lDma8 [KVIFF 2019]
Čechy – země stovek rybníků (2009) (TV film)
Dokument světového formátu. A navíc o místě, ke kterému mám nesmírně blízký vztah. 100%
Prázdniny v Římě (1953)
Nadčasová geniálnost.