Recenze (552)
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Od režiséra ulítlého, originálního a hlavně s nadhledem se braného WANTED jsem čekal něco víc, než ubohou slátaninu plnou zbytečných slowmotion bitek pro trapné 3D s šíleně kostrbatým scénářem a efektama, které občas vypadaly jak ty v Herkules 3D. Bohužel jsem byl npříjemně překvapený. Připomínalo mi to další pokračovaní Resident Evilu 354, nebo kolikátej to teď vyšel díl - taky stejná příběhová slátanina navlečená do rádoby "ekšn" kabátu plného digitálních potvor a naprosto nezvládnutých slowmotion bitek, akorát se odehrávala o nějakých 200 let zpátky a děj je tam stejně tak zbytečný a nezajímavý, jako hádky našich politiků. Jediné, co se mi líbilo, byly skvělé závěrečné titulky, které to zvedly o jednu hvězdu z lítosti nahoru.
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
O * slabší než první díl. Ono totiž někdy méně je více. Tohle bylo místy až tak rozjuchané a rozjeté až to ani nebylo vtipné. Ale Carrey na jeho vrcholu tady ukazuje opravdu dookonalé a neuvěřitelné výkony.. Někdy si říkám, že ten chlápek je vážně z gumy.
Agent Bílá krvinka (2001)
Jak to jen říct?Při sledování jsem byl rozpolcený. Vystříhat z tohoto filmu všechny hrané scény, tak je to jeden z nejoriginálnějších, nejvtipnějších a prostě nej animovaných filmů. Bohužel ty hrané scény nikdo nevystříhal, což je totálně v prdeli, protože sráží celou kvalitu filmu minimálně o 2 hvězdy dolů. Nikdy bych nevěřil, že Bill Murray může hrát postavu, kterou budu nesnášet. Shrnutí? Animovaná část - 100% Hraná část - 10%
Agent Carter (2015) (seriál)
Slabota. Samá klišé a děj se rozjede až v posledních 2 dílech. Zklamání od Marvel univerza.
Akta X - Film (1998)
Narozdíl od seriálu, který už od 3. řady ztrácel atmosféru a kouzlo, mě tohle posadilo na prdel a vzbudilo ve mě nostalgické vzpomínky na strach a poutavou atmosféru prvních řad, jen s lepšími efekty, záběry kamery a dražším lookem. Nemluvě o tom, že děj spojující 5. a 6. řadu byl špičkou žánru a Akt X jako celku. Pro fanoušky Akt X je tohle něco jako orgasmus, pro všechny ostatní je to vynikající sci-fi thriller.
Akta X: Chci uvěřit (2008)
Mrazivý thriller, který se v mnohém podobá například Mlčení jehňátek, a v tom je zároveň jeho největší slabina. Místo zaměření na mytologii seriálu a nejoblíbenější linku s mimozemštany se film soustředí na poměrně rutinní FBI případ. Ale i tak jsem rád viděl, kam se Mulder a Scully posunuli v jejich vztahu za ty roky.
Akta X - Pravda (2002) (epizoda)
Po devíti řadách plných konspirací a šílených vládních komplotů přichází závěr, ve kterém se všechny mnohdy matoucí dějové linky poskládají dohromady jako dobře namazaný stroj. A navíc potěší i camea všech více či méně důležitých postav, které se v seriálu za ty roky objevily. Lahůdka.
Alenka v říši divů (2010)
Burton klesl až na úroveň typických holywoodských režisérů. Vzal nějaký námět, narval tam spoustu efektů (a hlavně všudypřítomné 3D, které už mi leze krkem), smíchal to a tradá! Máte Alenku v řísi divů. Bohužel ten fakt, že už to nemá to klasické Burtonovské kouzlo, postrádá to jakékoliv emoce a je to doslova předigitalizované, asi Burtonovi vůbec nevadil. Proto je pro mě Alenka v říši divů jen jeden z mnoha předigitalizovaných blockbusterů, kterých teď studia chrlí desítky. A to ještě hvězdičku přidávám za Johnyho Deppa.
Alexandr Něvský (1938)
Snímek, ve kterém se dá najít spousta odkazů na dnešní blockbustery a zároveň film, který má snad vše.
Amadeus (1984)
Viděna Director's cut verze. Miloš Forman je prostě borec.