Recenze (28)
Vetřelec: Covenant (2017)
Lehke zklamani....
Strážci Galaxie Vol. 2 (2017)
Ale jo....
Pasažéři (2016)
Na sci-fi moc jednoduché a romantické. Jinak film vcelku dívatelný.
The Guest (2014)
Tenhle film má tolik chyb, až to zavání záměrem. A proto finger up. Hlavní hrdina super "tvrďák". Moc povedené.
Zátah 2 (2014)
Ještě lepší než první díl a chválím tentokrát i kameru. Provedení některých záběrů je až geniální. Super akční podívaná!
Na hraně zítřka (2014)
Definitivně pro mě zatím nejlepší film letošního roku. Nemám slov a musím přiznat, že jsem dlouho neměla takhle silný dojem z filmu. Kvalitně zpracované, dokonalý scénář, nemělo to nic navíc, ani tomu nic nechybělo. Film má od začátku do konce "šťávu". Více takto povedených filmů.
X-Men: Budoucí minulost (2014)
Velké nadšení. Super! Jinak se to prostě nedá vyjádřit. Nejlepší X-Men vůbec.
Braindead - Živí mrtví (1992)
Skvělý comedy horor. Tento typ žánru patří mezi moje nejoblíbenější.
Shutter (2004)
Už dlouho se mi nestalo, že bych se při nějaké scéně lekla, i když jsem tušila, že něco přijde. Palec nahoru za správnost načasování.
Konzultant (2013)
Od tak hvědně obsazeného filmu bych tedy čekala více. Po dlouhé době film, z kterého jsem zklamaná.