Oblíbené filmy (10)
Osvícení (1980)
Bohem zapomenuté děti (1986)
Vzpomínky na Afriku (1985)
Viděl jsem ďábla (2010)
Kokuhaku (2010)
Velice originální, byla jsem mile překvapena.
Mučedníci (2008)
Lesní duch (2013)
V zajetí démonů (2013)
Dávám sice 4 z 5, ale už jsem dlouho během filmu nekontrolovala pokoje. Povedená duchařina, v které opět zazářila Vera Farmiga. Nicméně očekávala jsem od filmu více.