Poslední recenze (2 751)
Harper (1966)
Dvě pozitiva: technicolorová paráda v prostředí jižní Kalifornie a pak Paul Newman (docela mě mrzí, že se těsně minul s érou klasický noir) se sobě vlastní kombinací lehkosti a frajerskýho charisma. Zbytek, tedy krimi děj a případ uneseného boháče, se bohužel zadrhává, nebaví, je nešikovně zamotaný a místy až vyloženě stupidní.
Stovky bobrů (2022)
Vím, jalová připomínka, ale opravdu bych to bral spíš půlhodinový, tohle byla vražda. Klíčový dojem: dal bych si teď jablečnou pálenku sakra.
Fallout (2024) (seriál)
Fallouty jsem v podstatě nehrál, ale odmala mě tenhle retro atomic age post-apo svět fascinuje a doufal jsem v pořádnou filmovou / TV adaptaci. Dík za adekvátní rozpočet a výsledek je solidní! Exploatační nukleární western je to správný, divácky vděčný pojetí, vybombená jižní Kalifornie vypadá náležitě dobře, má to všechny potřebný propriety, atmosféru zatracený civilizace, sektářských kultů a dystopie, nechybí parádní písničkový oldies soundtrack. Děj je tak akorát poutavý, místy zbytečně natahovaný, postavy zábavný (#1 Goggins, dle očekávání), herecky mi vadilo obsazení Maxima - Moten je nevýrazný, až lehce otravný. Humor se daří, i když, občas snad až příliš imbecilní. Vůbec nejsilnější scéna je hned ta úvodní v první epizodě (x). V součtu: bomba to není, rád bych to "přesahovější", jsem ale spokojený a vidím další potenciál. S01: 80% / Jak výborný načasování série ve chvíli, kdy nám doomsday clock ukazuje rekordních 90 sekund před půlnocí... Právě čtu "Nuclear War: A Scenario" a je to hodně zlověstný. Zajímá-li vás kulturní a dějinný kontext, vřele doporučuji dokumenty jako Trinity & Beyond, Atomic Cafe a nebo letošní Turning Point: The Bomb and the Cold War. ♪♫
Poslední deníček (10)
2023
Top 6 titulů:
Babylon, Succession S04, The Bear S02, The Covenant, Beef S01, Dream Scenario