Recenze (344)
V zajetí démonů (2013)
Po velmi dlouhé době horor, který byl napínavý, zajímavě natočený, dobře zahraný a hlavně nabídl spoustu lekavých momentů.
Červený trpaslík - Série 10 (2012) (série)
Konečně zase nová serie, která se vrací ke svým kořenům a opět nabízí spoustu skvělého humoru.
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Skvělá zábava od začátku do konce. Nejvíc mě pobavila dvojice gangsterů, kteří jsou velmi komický.
Návštěvníci (1983) (seriál)
Lepší český seriál jsem neviděl.
12 opic (1995)
Brilantní a strhující film se zajímavým hudebním motivem.
Sympatický dareba (1966)
Velmi povedená komedie.
100 000 $ na slunci (1964)
Další výtečný film s Belmondem, kterému skvěle sekunduje L. Ventura.
Nespoutaný Django (2012)
Django mě upoutal ke křeslu a užíval jsem si každou minutku filmu. Je to hlavně díky dobře napsaným dialogům a také skvělé herecké obsazení, kterému kraluje Waltz v roli doktora Schulze. DiCaprio zahrál skvělého záporáka. Přestřelky jsou velmi cool a dost krvavé. Soundtrack filmu je také velmi povedený.
1492: Dobytí ráje (1992)
Tak tento historický film o plavbách na západní stranu polokoule a následné objevování Ameriky se mi moc líbil. Skvělá kamera, která ukazuje úžasné záběry, které jsou doplněny hudbou Vangelise. Herecky je film dobře obsazený. Skvělý Depardieu. A rozhodně u tohoto filmu, který má přes dvě hodiny jsem se ani chvilku nenudil.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Pohodový seriál o bláznivé rodině, který zatraceně dobře dokáže pobavit. Hlavně je taky skvěle nadabovaný.