Recenze (344)
1492: Dobytí ráje (1992)
Tak tento historický film o plavbách na západní stranu polokoule a následné objevování Ameriky se mi moc líbil. Skvělá kamera, která ukazuje úžasné záběry, které jsou doplněny hudbou Vangelise. Herecky je film dobře obsazený. Skvělý Depardieu. A rozhodně u tohoto filmu, který má přes dvě hodiny jsem se ani chvilku nenudil.
Ženatý se závazky (1987) (seriál)
Pohodový seriál o bláznivé rodině, který zatraceně dobře dokáže pobavit. Hlavně je taky skvěle nadabovaný.
Pošetilost mocných (1971)
Příjemná komedie se skvělým Funésem u které jsem se dobře bavil.
Kokainoví kovbojové (2006)
Velmi povedený a podrobný dokument o obchodování s kokainem.
Insomnie (2002)
Velmi dobrá kriminálka, která má tíživou atmosféru, dobrý příběh, který vylepšuje skvělé herecké obsazení.
Carlitova cesta (1993)
Vynikající gangsterský film, který mě velmi zaujal hlavně příběhem a skvělým hereckým výkonem Al Pacina a Seana Penna, který má zajímavý afro účes. Nejvíce se mi líbila závěrečná scéna, kdy Al Pacino utíká před italskými mafiány.
Román pro muže (2010)
Celkem to šlo a to hlavně díky Donutilovi, který film táhne.
Sametoví vrazi (2005)
Jeden z nejlepších českých kriminálních filmu .
Cesta draka (1972)
Bruce Lee v jeho nejlepším filmu. Závěrečný boj Lee vs Chuck v římském kolesu stojí za to vidět.
Drak přichází (1973)
Dějově je to celkem nezajímavý a herecký výkony jsou spíše pod průměrné, ale bojové scény jsou svižné, dobře natočené a mají hlavně velmi dobrou choreografii.