Recenze (402)
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Panečku to byla ale zase jednou zrůdnost "made in USA"! Moc by mě zajímalo, pro koho tohle natočili. Já bych na to svoje děti(kdybych nějaký měl) koukat teda nenechal, protože bych se bál o jejich duševní zdraví.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
3 * za film a jedna speciální * za Cannibal Corpse
Adéla ještě nevečeřela (1978)
"Ty staré paláce, ty velebné chrámy! A to jsme ještě nebyli u Pinkasů, tam je výčepní, ten to pivo teda úplně hejčká!" Ano ano, není nad důkladnou exkurzi památek... Komisař Ledvina je příklad člověka, co fakt umí žít a na to se taky hezky kouká. Snídat, obědvat, svačit i večeřet pivo, syrečky, tlačenku a utopence není vůbec špatný nápad. "TO CHCE ČERSTVEJ VZDUCH, ČEPOVANOU PLZEŇ A BUDE ZASE DOBŘE! -tohle by měli vážně tesat do kamene! A na univerzitě ve Wienerschnittzelbergu jsem chtěl studovat už jako malý klučina :-)
Advokát chudých (1941)
Ten hostinský "nebo co" je výborný. Jinak se, ať se na mě nikdo nezlobí, jedná o melodrama, které moc nemusím. Na pana Korbeláře se dá koukat a ta role mu padne jak ulitá.
Agentky D.E.B.S. (2004)
Kravina je to šílená, o tom žádná, ale hodně mě pobavila hlavní milostná dvojce, protože bych nikdy nevěřil, že se v americkém filmu pro mládež něco takového objeví. Takže za ty hezké holky dávám jednu hvězdu.
Akta X (1993) (seriál)
Seriál jsem sledoval jako dvanáctiletý kluk, hned jak ho v TV začali uvádět. Po některých dílech, které jsem sledoval sám v našem tehdejším třípatrovém domě u lesa a nedaleko hřbitova, jsem měl velký problém dojít se vyčůrat... .Z nostalgie 5*
Amadeus (1984)
Nádherná výprava, moje oblíbená klasická hudba a korunu tomu nasazuje Salieri jako "otec všech průměrných" a Wolfgangův smích. Jóó, střet hrubé obyčejnosti s genialitou není žádná legrace! Nicméně udělat z diktování not scénu, při které vás mrazí v zádech, to prostě není normální. Bravo! Jediné, co mi hodně vadilo, bylo to, že byly některé opery nazpívány v angličtině a ne v jazycích, v jakých byly napsány (viz. Kouzelná flétna), ale to bylo asi nutné, aby to "zkousnul" i běžný divák v USA. Jinak jasný plný počet, takovýhle filmů moc není. Napodvacáté ohromný zážitek. P.s.:Nebojte se dabingu, v tomhle případě neubírá, Boris byl třída! Edit 15.11.2019: Napoosmdesáté a furt stejně dobré! Tenhle film zraje jako víno.
Amazing Spider-Man (2012)
Nejsem zrovna komiksák, ale u tohohle jsem se bavil slušně. Očekával jsem, že bude film založen na nápadité kameře a nespletl jsem se. :-) Tak si to shrneme: Záporák fajn, příběh ucházející, chování postav logické a scéna s jeřáby a hlavně s dědou v knihovně mě vysloveně uchvátila. P.s.: Duo Andrew Garfield/Emma Stone mi bylo mnohem milejší než Tobey Maguire/Kirsten Dunst.
Amélie z Montmartru (2001)
To, že je tenhle film balzám na duši, o tom nemá cenu ani psát. To je jasný! Ale ten soundtrack, TEN SOUNDTRACK! Zrovna včera jsem ho během jízdy autem z Děčína do Prahy dvakrát "otočil" a v tu chvíli by mě nevyvedl z míry ani slon ve škarpě :-)
Amerika hledá topmodelku (2003) (pořad)
Jako chlap, obdivující každý den ženskou krásu, odpad! prostě dát nemůžu...