Recenze (56)
Klan létajících dýk (2004)
Do filmu jsem sel s tim ze by se mohlo snad jednat o neco podobneho jako Tygr a drak. Bohuzel jsem se mylil - od prvni minuty jsem nechapal co se to deje. Podivne hlavni postavy, pribeh roven nule (pokud to melo nejak dopadnout tak mi chybelo vyvrcholeni ohledne klanu), spis to vypadalo jako na sebe nalepenych nekolik bojovych scen s prisernymy radoby "cool" efekty a mizernymi herci. Proste po vsech strankach hrozny film.
Ally McBealová (1997) (seriál)
Toho sentimentu je na me v nekterych dilech trosicku moc, ale vsechny ty Johnovy akce, Allyiny halucinace, Fishismy, atp. jsou tak uzasny a vtipny, ze se proste musim porad divat. Pika - pika - pika - pikapsy! :)
Glen, nebo Glenda (1953)
Tak tohle byl prozatim bezkonkurencne nejhorsi film co jsem kdy videl... Jako film Eda Wooda to byl uzasny zaztek, vsem urcite doporucuji tenhle pocin zhlednout, ale jako samostatne dilko je to naprosto neunosne a celou dobu jsem se nesmirne tesil na konec!! :)
Párování (2000) (seriál)
Tak to bude asi první seriál, který jak se tak dívám má vyšší hodnocení na imdb (9,2 - 4000 hlasů) než na csfd. A já musím prostě souhlasit, protože ano postavy se baví jen o sexu a jsou to jen karikatury (a v kterém sitcomu postavy nejsou že?) ale je to po čertech vtipné. Mým osobním oblíbencem je Jeff, protože kombinace toho co dokáže impulzivně vyslovit s jeho akcentem mě vždy spolehlivě složí na zem. Chápu, že seriál není pro každého (puritání, věční mrzouti...?), ale jestli se vám líbí britská komika a nevadí vám lehtivější dialogy, tak rozhodně seriál doporučuji. "- She's leaving the country. She doesn't speak English. I insulted her friend's breasts, and she thinks I collect women's ears in a bucket. - Well, you've had worse."
Matrix (1999)
Naprosto kultovní záležitost, která dala tvar akčnímu sci-fi. Dnes můžeme rozdělit akční filmy na ty natočené před a po Matrixu.
Džúbei a umění nindžucu (1993)
Brutálně krvavé a přitom krásné skoro jako báseň! Uz proto miluju anime! Nadhera
Výplata (2003)
Ne, ne! Povidku mam rad, ale tohle bylo opravdu neco jineho! Nudna akce, toporny Affleck, překopany namet. To mi jako dobry film neprijde.
Růžový panter (1963)
Slabší začátek, ovšem naprosto odzbrojující konec. Film neměl být původně primárně o Clouseovi, Sellers ale na sebe strhává neustále pozornost. Pěkný úvod do výborné série.
Černočerná tma (2000)
Nevím proč, ale na tenhle film jsem se hrozně těšil až si ho seženu. Když jsem si ho pak pustil, hltal jsem každý Riddickův pohyb. Možná se mi líbilo, že je to takovej antihrdina, možná mě tam protě jen seděl Diesel. To je ale fuk, stejně jako je fuk že je to béčko, protože je to perfektně natočené béčko s krásnou atmosférou. Taky se mi líbí, že nato že jde o sci-fi je film celkem skromný. Neřeší žádné vlády nad vesmírem, či planetami, nejsou zde obrovské vesmírné koráby atp. Malá skupinka lidí vs smrtící potvory :)
Osamělý mstitel (2003)
Spíš 2,5. Nebylo to zas tak hrozné. Diesel se docela snažil a že už jsem to všechno viděl jinde mi ani moc nevadilo.