Recenze (176)
Velký George Foreman (2023)
Filmy z boxerského prostředí mám rád, ale tento ne, nebavil mě. Nesympatická hlavni postava, stereotypní příběh, vypnul jsem to.
Nepřátelé (2017)
Vynikající film. Původně jsem dal 4*, ale díky velmi silné úvodní scéně měním na 5*. Člověk si vlastně ani neuvědomuje, jak se má v dnešní době dobře…
Rodina Sopránů (1999) (seriál)
Za mě průměrný seriál. Chtěl jsem dát 3*, ale ten otevřený a neadekvátní konec seriálu sráží mé hodnocení na 2*.
Válka zítřka (2021)
Za ten ultra trapnej závěr nedám ani hvězdičku!
Outlast (2023) (pořad)
Nádherná a divoká příroda, za to jsou ty hvězdičky. Bohužel z většiny těch lidí se mi chtělo zvracet! Podrazácký, bezcharakterní zrůdy. Ty poslední dvě krávy, to byl jinej extrém.
Lupin (2021) (seriál)
Slušná serie, někdy tedy až moc k neuvěření, ale na 4* to za mě bude. Bavil jsem se u toho.
Nech svět světem (2023)
Jeleni, ošklivý dítě a uječená Robertsová. To si z filmu odnáším já. Slabota…
Listopadová romance (2001)
Nejsem moc na romanťárny, ale tento film se mi celkem líbil. Pěkný výkon hlavních hrdinů a dokonce i vedlejšich postav (trans kámoš). Jediné co mi vrtá hlavou, proč si sakra hlavní hrdinka dělá na začátku řidičák, když jí zbývá několik měsíců života… jezdil bych bez a bylo by mi to šumák.
Ghosted (2023)
Průměrná akční komedie, přidávám jednu hvězdičku pro slečnu de Armas - je to kost!
Beckham (2023) (seriál)
Skvělý a pro mě osobně dosti nostalgický dokument. Svého času jsem měl Man Utd opravdu velmi rád (ano, i díky Davidovi a jeho milimetrovým pasům a jedinečným přímákům) a dost momentů a golů si pamatuji. Asi každý by si přál kariéru a život jak měl Beckham, dojemné loučení s aktivním fotbalem. Přijde mi fajn i jako člověk, bohužel nikdy jsem moc nemusel jeho manželku… povedený dokument!