Recenze (341)
Kandidát (2013)
Najlepší slovenský film za posledných 10 (?) rokov. Svižné, napínavé, realistické a cool. Majeský bol veľmi veľmi dobrá voľba.
Konečná (2013)
He's back! Nato že bol 10 rokov mimo fachu sa Arnie držal obstojne. Oceňujem svižnú ázijskú réžiu. Ani chvíľku som sa nenudil. Fanúšikovia Arnieho +1*.
Nespoutaný Django (2012)
Spaghetti western s Tarantinovskou omackou. Mnam!
Zostane to v rodine (1988) (TV film)
Absolutóriom našich hereckých es. Navyše problém korupcie je nesmrteľný.
Cigán (2011)
Konečne nejaký zaujímavý a potrebný slovenský film. Odporúčam povinne púšťať deťom v školách ako prevencia voči rasizmu a predsudkom. Obom stranám.
Zrození Planety opic (2011)
Ceasar na Oskara. Skvelá popcornová podívaná.
Transformers 3 (2011)
Veľké sklamanie. Nuda nuda nuda. Akčné orgie sú len samoúčelné a aj keď Bay sa na nich asi odbavuje, tadiaľto cesta nevedie Michael. Úplne nedotiahnutý záver "veľkolepej trilógie".
Majster kat (1966)
Herecky skvost Mullera.
Expendables: Postradatelní (2010)
80. roky sú späť!
Univerzální voják III: Znovuzrození (2009)
Chcelo to vyššiu stopáž pre Dolpha. Inak dosť nuda.