Oblíbené filmy (6)
Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994)
Nemusíte číst komentáře, musíte se na Pulp Fiction podívat. Jediný film, kterému bych dal i 6 hvězdiček.
Sedm (1995)
Sedm smrtelných hříchu, kvůli kterým jsou zabíjeni lidé, kteří se jimi provinili. Dva detektivové řešící případ se stanou hrou pro zabijáka, který je vtáhne do jejich díla. Dokonalý film po všech stránkách.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Nádherné, dechberoucí, srdcervoucí, úžasné, emotivní, skvostné........ Nic víc, nic míň.
Počátek (2010)
Vzali nás ze sna do sna. Lebedili nás na polštářích nejistoty, hráli si s realitou a nevědomím. Ovšem každý skvost má své mouchy. Pokud odstraníme ten velký boom okolo tohoto filmu, možná nebude až takový labužnický zážitek, nebo právě proto nebude.... Nicméně dávám plný počet. Inception si ho zaslouží. Není to sto procent (85%), ale jako jediný film minimálně za tento rok dokázal probudit z letargie svým originálním příběhem a tvořivostí. Točí se a točí a točí.
Telefonní budka (2002)
One man show Colina Farrella. Drama muže, který zvedne v telefonní budce zvonící telefon a už jej nemůže zavěsit, jinak by byl zabit. Záhadný střelec se snaží pomoci Stuovi uvědomit si, jaký život žije a nutí ho ke změně. "Zvonící telefon přeci musí být zvednut".
Muž, který sázel stromy (1987)
Animovaný, 30 minutový příbeh poustevníka, jež se snaží osázet krajinu stromy. Animace zde není bůhví jaká, o ni tu vůbec nejde. Jediné a to nejcennější na této povídce je pointa, kterou si člověk odnese hluboko v srdci.