Recenze (514)
Panenky na útěku (2024)
Coen už asi skončil. Nenachádzam slov.
Rekrut (2022) (seriál)
V polovičke druhej časti som zistil, že niečo nie je v poriadku... Adios.
Duna: Část druhá (2024)
VIP projekcia, zážitok na aký sa nezabúda... Pre mňa hlavne ZVUK - super.
Miliardy - Série 7 (2023) (série)
Tak oproti tomu čo bolo v predošlej sérii je to lepšie. No je dobré, že to už skončilo...
Aquaman a ztracené království (2023)
Farebné to je, len čo je pravda. Ale inač nič, o pár dní zabudnem, dúfam...
Melodie, které se vracejí... (1972) (pořad)
S Václavem Neckářem...
Nikdo tě nezachrání (2023)
Jediné plus bol zvuk... a to som fanúšik sci-fi.
Terapie pravdou (2023) (seriál)
Taká pohoda. Ford je topka. Aj keď musím priznať, že záver ma sklamal.
Bludné kruhy (2020) (seriál)
Je isté, že druhý krát by som to nepozeral, nepôsobilo to na mňa vôbec dobre. Skvele natočené, excelentný výkon Marka Ruffala.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Prvá marvelovka o ktorej napíšem - je to hrôza... Ak je toto smer ktorým sa chce Marvel uberať, ja určite končím. Nechcem si pokaziť to dobré, čo som videl pred týmto paškvilom.