Recenze (809)
Duna: Část druhá (2024)
Epicka podivana, ktera ma jedinou vadu na krase.. posledni zaber, ktery by po celem tom temer trihodinovem maratonu by nejspis mel vypadat jinak.. Ale to dozajista promineme ;)
Arnold (2023) (seriál)
Mohl by uz nekdo laskave “verbala” zabanovat? Nebo na csfd proste tolerujeme nadavky, sprosta slova a naprostou ubohost?
Generace F (2023)
Bylo by to i na 4*, ale ten nijaky nemastny neslany ocividne urychleny konec to proste kazi..
Oppenheimer (2023)
IMAX a orgasmus nejvetsiho kalibru. Naprosto dokonaly opus od pocatku do konce.. i pres to, ze prvni dve tretiny smeruje vse k tomu pokusnemu odpalu, trochu ve mne dloubaly pochybnosti, jak utahne tu posledni tretinu filmu, ale Nolan to zvladl dokonale, zaradil dalsi rychlost a upaloval ke zdarnemu cili.. Az na konci jsem se z titulku dozvedel, ze hudbu tentokrat nekomponoval Zimmer, coz mne prekvapilo, protoze v mnoha scenach byl citit jeho rukopis.. nicemu to ale nevadi, cele to funguje jako dokonale promazane soukoli. Diky, diky za to.
Brut Force (2022)
Cele to pusobi jako zacatecnicky skolni projekt s naprosto tragickym strihem a kamerou..
The Gray Man (2022)
Za tu Prahu.. protoze si tady zahrala tolik roli.. (Baku, Viden, Berlin, sama sebe..)
Tokyo Vice (2022) (seriál)
Tohle je prostě TOP TOP TOP!!!
Armáda mrtvých (2021)
Příliš dlouhé a rozvláčné, předvídavé, ale na nedělní odpolední oddychovku ideální.
Black Widow (2021)
Nucené vtipy, rozvláčněné a celkově nemastné neslané :/
BONDING - Série 2 (2021) (série)
Oproti neuvěřitelně zábavné první sérii je ta druhá naprostým propadákem plným nudy a zbytečných rádoby hlubokých dialogů.