Recenze (974)
Liga spravedlivých: Nová hranice (2008)
Takové zrození ligy spravedlivých. Pěkný animák plný hrdinů. Grafický vzhled není tak propracovaný jak u dalšího pokračování, ale i tak stojí k vidění. ( Hodnocení: 7/10 )
Na cestě (2006) (seriál)
Vyloženě ráje na zemi. Prakticky cestománie, akorát v podání Miroslava Donutila Jiřího Bartošky. Pěkné vyprávění a pobavení z jejich hlášek. / Viděné epizody cca *14.dílů / ( Hodnocení: 7/10 )
Obhájce (2011)
Matthew McConaughey jako obhájce. Bavil jsem se a příběh nabídnul hodně. Práce advokáta není lehká, navíc když Mick dostane svůj velký životní případ. Lahůdka. ( Hodnocení: 9/10 )
500 dní se Summer (2009)
Romantická komedie s Josephem Gordon-Levittem a Zooey Deschanel v hlavních rolích. Láska není jednoduchá a někdy hodně bolí. Neotřelá romantická komedie s příjemnými herci. ( Hodnocení: 7/10 )
Kurýr expres (2010)
Doručovatel zásilek se nechtěnou náhodou zaplete se zločinem. Šílená francouzská komedie. ( Hodnocení: 5/10 )
Scott Pilgrim proti zbytku světa (2010)
Taková dosti zvláštní atmosféra filmu s neobvyklým příběhem. Utkat se se všemi bývalými jedné dívky ( Mary Elizabeth Winstead ) v bojových soubojích určitě není lehké. Solidní jízda plná nečekaných zvratů. ( Hodnocení: 7/10 )
Rychlá rota (1989) (seriál)
Jeden z oblíbených animovaných seriálů mého dětství. Chip a Dale a jejich zapeklité případy. / Viděné epizody *65.dílů / Zhlédnuté vše ( Hodnocení: 9/10 )
Frasier (1993) (seriál)
Situační komediální seriál. Zábavný humor, vtipné hlášky a zajímavé zápletky. / Viděné epizody z 1-2 série *48.dílů / ( Hodnocení: 7/10 )
Chuck (2007) (seriál)
Parádní špionský seriál. Sympatické hlavní postavy Zachary Levi a Yvonne Strahovski. Výborná kombinace humoru a akce. / Viděné epizody z 1-5.série *91.dílů / Zhlédnuté vše ( Hodnocení: 9/10 )
Silent Hill (2006)
Nějak mám smíšený pocity z téhle zfilmované počítačové hry. Menší zážitek z příběhu a vytvořených efektů se dostavil, ale k nějakému výraznějšímu oslovení nedošlo. ( Hodnocení: 6/10 )