Recenze (10)
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Katastrofalni pokles proti jednicce... Vylezt z hrobu X krat postrelena?!? Z kriminalky se razem stala komedie. Velke zklamani.
Putování s dinosaury (2013)
Nuda, nuda a zase nuda, v půli filmu se mě dcera zeptala, která jinak tento žánr má ráda, kdy bude konec, chvíli na to jsem definitivně usnul...
Andělé a démoni (2009)
Kdo nečetl nevychutná, kdo četl zapláče...
Čivava z Beverly Hills (2008)
r3sp3kt ;] nemít doma 2 čivaváky, asi mám na tento film obdobný názor jako odpad-líci, ale díky bohu mám ;] a proto 4+
Quantum of Solace (2008)
Opravdu vyborna podivana se strhujicim tempem od zacatku do konce na jeden nadech ;]
Auta (2006)
az vyrostu, chci byt autickem :-) 4++
Nebe a dudy (1941)
Humor Jindřicha Plachty vs. Jaroslava Marvana, dokonalá kombinace
Pád do tmy (2005)
Výborný horor se spoustou slepých glumů ;]
Doom (2005)
Jediný zajímavý okamžik z celého filmu, byl snad jedině FPS pohled...
Wallace & Gromit: Prokletí králíkodlaka (2005)
Malinko utahané, ale plné okamžiků, kdy se člověk opravdu dobře zasměje ;]