Recenze (116)
Rychle a zběsile (2001)
uf nadupane kary nadupany diesel a rozdupane pokracovania:)) no ale toto sa mi pacilo ma to smrnc a pozrem si to vzdy ked sa da
Nezvratný osud 2 (2003)
krasna buracka na zaciatku plus rafinovanost smrti resp. osudu ale este rafinovanejsi homo sapiens ktory si vzdy najde cestu ako nieco obijst
Nezvratný osud (2000)
no nic podobne som predtym nevidel preto to pre mna bolo super....uf a ta rafinovanost smrti....to je sila normalne sa bojim
Sám doma 2: Ztracen v New Yorku (1992)
uf este dobre ako jednicka...culkin tu nema chybu....znova
Glimmer Man (1996)
jedna z tych lepsich seagaloviek...oproti filmu posledna misia je to super
Smrtonosná zbraň 4 (1998)
Cela seria je pre mna skvela.V jednotke ma ocarili Riggsove sebevrazedne sklony a ich slovne prestrelky,v dvojke jaho syndrom hnevu, v trojke to uz vsetko ustupuje ale je to zaujimave.A stvorka uz nema ani sebevrazedne sklony,ani syndrom hnevu, dokonca slabsie slovne prestrelky...ale vynahradili to jet li a chris rock...ktori kedy tu neboli pravdepodobne by som dal lw4 ine hodnotenie...ale vlastne kazda seria ma cim zaujat....hlavne tie slovne prestrelky...napriklad s psimi susienkami....alebo V normalny den by som ti vrazil...Dnes je normalny den...myslim ze jedna z mala serii ktore sa podaria vsetky...a k tomu styri
Souboj cti (1996)
taketo vandammovky mam rad...proste kde ssa ukazuju rozne bojove umenia...a bojov je tam dost...povedzme taky bloodsport,lionheart,kickboxer...to su vandammovky typicke...a pre mna najlepsie
Scary Movie 3 (2003)
co dodat...prva scary movie c osom videl...prislo mi to dost vtipne...velmi...ale 4 je blbost aj ked dobra parodia:)
Dračí život Bruce Lee (1993)
musim dat 5* smutny pribeh spracovany do pekneho filmu...
Dům za všechny peníze (1986)
nesmierna blbost na ktorej som sa rehotal ako divy....neviem ale prislo mi to docela vtipne ten film...