Recenze (44)
Avatar (2009)
Obrovské sklamanie, stokrát videné len v modro-zelenom. Škoda že už nemám dvanásť.
Tango s komáry (2009)
Táto koláž novodobých slovenských nehercov mi bola extrémne nesympatická. Veď to nie je ani film, ale zhluk vyradených scénok z nepodareného sitcomu..
Constantine (2005)
Bolo to tesné. Ale niečo mu predsa len chýba. U mňa vyhráva Sydow.
Věc (1982)
Sice mi tento film nocne mory nesposobil, zatahal za spravne nitky a preto ho milujem.