Recenze (270)
Nezvaný host (1969) (studentský film)
"Heleďte, já se vyspim všude, jako kdybych tu nebyl a prosim Vás, hlavně netykat, hlavně netykat, víte jak to je.."
Černej Dynamit (2009)
Black Dynamite ovládl začátek 44. MFF KV, k absolutnu mu tehdy pomohl bezprostřední DJ Sanders a jeho do prvních slunečních paprsků roztančená afterparty v Aeroportu.
Hledá se Eric (2009)
Průměrná komedie, která sazí na Cantonu (který ovšem není špatný), na kterého nabaluje nepříliš zajímavý příběh. Steve Evets jako Eric Bishop sice přehrává na krev a snaží se vykřesat aspoň záchvěv spádu a daramatičnosti, ale to se mu vzhledem k celku nemůže podařit. Nájezd Cantonů je skutečně nezapomenutelný a je to asi jediný důvod, proč si na tendle film ještě někdy vzpomenu.
Sin Nombre (2009)
Atraktivní námět, ale příběh nevtáhne a je snadno předvídatelný. Nicméně stojí za vidění, už kvůli reáliím.
Swingtime (2007) (TV film)
Zrada, zrada, zrada ze vsech stran, zadna nadeje. Az z toho mrazi. Svehlik je skvely a nasazeni agenta "svudce" primo dabelske!
Na pokraji smrti (2002)
"Byla mojí nejlepší částí" To ste kurva Stevenovi dělat neměli..
Pochod milionů (2007) (TV film)
"Plakátové klišé", jestli mám použít nejvíce zpoužívané a odrbané úsloví v hodnocení podobných romanticko-historických slátanin. Zkrátka Rosamunde Pilcher zasazená do Pruska 1944. Hlavně to tam všecko nacpat, morální výčitky, my ne to oni, my hodný, my se staráme o zajatce (ty ruský se bojej dom,pač už věděj,že pudou do Gulagu) a o všechny poddané, do toho příbuzný, kerý jen plněj rozkazy, sověti znásilňujou a po válce všichni převlíknem kabáty a jede se dál, jó a krom toho jezdíme na koni, vlaje za náma blonďatá hříva a sme ta nejromantičtější árijská hraběnka k nakousnutí v celym Východnim Prusku, kerá to má všecko děsně na háku. Chvílema jsem se fakt musel smát. Režisér si zkrátka ukousl příliš velké sousto, měl radši zůstat u televizních kriminálek. Svrbí mě to poměřit s Krví zmizelého, ke které jsem měl také řadu výhrad, ale vedle tohodle Krev působí skoro jak veledílo s hereckými výkony, reálnými postavami a svižným, neklipovitým dějem.
Vlak smrti (2006) (TV film)
Nesmírná legrace, ke konci se to pravda trochu táhne, ale jinak odpadová špica!
Smrtelná kořist (1987)
Když se člověk už nějakou řádku let pohybuje v prostředí filmového odpadu, tak mu může najednou začít připadat, že už viděl všechno, udělá si pár pomyslných škatulek a tam si spokojeně filmy rovná, zkrátka už vás nemá co vyvést z míry. A pak přijde tohle...Kde jsem byl celou tu dobu, proboha!!!! Nevěřící procitněte!!!! Tohle je evangelium!!! Aleluja, aleluja, aleluja!!! Bravo, hurá!!
Howlův kráčející hrad (2004)
Krása, nádhera, lehce se na to zvyká. Druhá půlka ztrácí dech a místy je až zmatečná, ale i přesto zahřeje dušičku i srdénko, hehe..