Recenze (18)
Bitcoinovej kanál (2019) (pořad)
Opravdu dobrá práce Kicoma o bitcoinu, krypto světě a vše s tím spojené. Zajímavé díly i o fiat penězích.
The Haunting (2018) (seriál)
Jednoznačně nejlepší hororový seriál který jsem viděl.
V pasti (2018)
Další pěkná podívaná od Netflixu. Slušný apokaliptický nápad v čele se Sandrou, kterou spíše výdáme jiných žánrech, ale tohle jí teda sedlo.
Špindl (2017)
Tak to snad opravdu už neeeee. Jestli to má být komedie, tak tomu fakt už nerozumím. Snažil jsem se na to najít neco pozitivního, ale vše špatně. Ani atmosfera hor nefunguje. To už opravdu neumíme točit žádné vtipné komedie??
Ready Player One: Hra začíná (2018)
Pan režisér opět předvádění dílo jenž stojí za zhlédnutí. Zajímavý příběh ze světa her, děj vás chytí a nepustí až do konce a k tomu skvělí herci, vše funguje jak má.
Ghostland (2018)
Celkem slušně fungující podívaná, na to, kolik podobných filmů byli natočeno stojí tento za zhlédnutí.
Lesní rituál (2017)
Natočit dobrý horor v dnešní době, to chce teda nápad, tady se to docela povedlo, né že by to bylo originální, ale tak nějak to všechno funguje jak má. Má to napětí, které vás vtáhne do děje. Čeká vás hororový zážitek
Alibi na klíč (2017)
Francouzské filmy nejsou v mé oblibě, ale občas se zadaří a "Alibi" je toho důkazem, slušná rozjetá podívaná plná zábavy s docela originálním nápadem
Pohádky pro Emu (2016)
Slušná česká podívaná, skvělé obsazení herců kteří slušně plují příběhem, který jsme určitě už někdy viděli v jiných amerických filmech, ale tady na české poměry vše funguje jak má a baví vás až do konce, proto vřele doporučuji
Buchty a klobásy (2016)
To byla paráda!!!?? První animák u kterého jsem se snad ani jednou nezasmál, pěkná nuda a měl jsem teda co dělat abych to dokoukal do konce, moje žena u toho usnula a teď ji docela závidím!!! Možná kdyby mi bylo 12let, tak by mě to bavilo, ale kdo ví?