Recenze (43)
Poslední představení (2020) (seriál)
Snad nejlepší sportovní dokument, co jsem kdy viděl a to basketbal ani nemám moc rád. Velká paráda a nejlepší věc k vidění za poslední dobu. Up the Bulls!
Dycky Sunderland (2018) (seriál)
Kvalitní anglický fotbalový dokument o těžkých časech v Sunderland Afc
Ordinary World (2016)
Billie Joe Armstrong - snad nejhorší herecký výkon co jsem kdy viděl
Vykolejená (2015)
Koukal jsem 30 minut a víc jsem nedal..strašný film s americkou Ornelou Štikovou.. ta ženská je neuvěřitelně otravná, člověk ji má chuť kopnout do prdele
Zpátky do školy (2009) (seriál)
Vynikajicí seriál až na nějaké zbytečné speciální epizody a poslední, velmi nevydařenou řadu. 1. série: 95%, 2. série: 80%, 3. série: 95%, 4. série: 90% 5. série 50%
Proutníci (1996)
Tak hodnocení tohoto filmečku zde na čsfd považuji za jedno z největších omylů všech dob. 75%??! To jako fakt??Naprostá katastrofa, žádný děj, nuda, nuda, šeď. Včera jsem viděl Čistou duši a dnes tohle. Wow, rozdíl 14% přitom je to ve skutečnosti tak 100%. No ještě, že to neviděl Verbal i když rád bych viděl jeho koment
8. míle (2002)
Tak trochu nechápu slabé hodnocení filmu. Jestli je to kvůli předsůdkům vuči Eminemovi či černým hochům, nevím. Na každý pád, 8.míle je působivý a zábavný film. 84%
Sigur Rós - Heima (2007)
Inspirativní, uklidnující, velmi dobrý dokument. Škoda, že si to kluci ke konci lehce pokazili. Btw: Na Islandu bych klidně žil :)
To nevymyslíš! (2005) (seriál)
To nevymrdáš!