Recenze (54)
Láska v čase korony - Změna plánů (2020) (epizoda)
Čekal jsem to mnohem horší. Musím říct, že u pár scén jsem se pousmál a ani mě to neuráželo. Je ale zajímavé vidět v aktuální době vznikat něco nového, které se snaží o malinko hlubší myšlenku než Ulice. Doufám jen, že se to trošku zlepší. Jeden díl v tomhle zvládnu, ale pokud to bude pokračovat stejně, hrozí moji televizi ujma.
To poslední, co chtěl (2020)
Na začátku se mi líbila kombinace herců, ale v průběhu to prostě ztratilo šťávu. Když se na to nyní 14 dní po zhlédnutí podívám, tak to ve mně nevyvolá žádné emoce a moc si z toho filmu ani nepamatuji. Prvních dvacet minut stálo za to, ale pak to padalo a padala až to celý dopadlo na dno. Netflix mám rád, ale někdy si myslím, že by s těmi kvalitními herci měli také kvalitně pracovat. To se v tomhle případě bohužel nestalo.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Žlutá rodinka přirostla k srdci téměř každému. Sledoval jsem se je v podstatě celý život a sleduji stále. Miluji jejich humor, ale bohužel v posledních sériích kvalita trošku poklesla. Zatím si ale počkám, jak se to vyvine ve 30.
Muž z oceli (2013)
Pro DC je to dobrý krok vpřed konkurovat Marvelu. Nicméně doufám, že další pokračování nebudou vypadat tak jak tomu často bývá zvykem a přinesou něco nového strhujícího a neočekávaného.
Mrs. Doubtfire - Táta v sukni (1993)
Klasika s Robinem Williamsem, které vždycky pobaví. Nesmrtelná záležitost.
Soudkyně Barbara (2015) (pořad)
Tyhle pořady mě mučí. Člověk přijde ke svým prarodičům na oběd a tam běží tahle sr..ka. Proč se tohle může ještě točit? Jak můžeme naučit sledovat lidi to, co za ně stojí a co není takhle moc stupidní.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Chválím Disney za vyplnění volného roku mezi sedmičkou a osmičkou. Dokonce musím přiznat, že v některých bodech Rogue One i předchozí Star Wars (VII) předčil. Bylo potěšení sledovat film plný akčních scén s menší romantickou zápletkou. Ale slzičky na závěr si spíš nechám na to, k čemu patří. Protože tenhle film k pláči není ;)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Dlouhé čekání se vyplatilo a J. J. Abrams mě nezklamal. Sedmičce chci vytknout jen to, že mohli připravit záživnější příběh, ale snad se toho dočkáme v dalším pokračování.
Týpci a zbraně (2016)
Trvalo mi dlouho, než jsem si našel čas a podíval se na tenhle mnoha lidmi opěvovaný film. Příběh i obsazení bylo zajímavý, přesto z toho pro mě vyplynulo trochu zklamání. Asi jsem čekal víc. Film nedokázal překvapit a některé pasáže byly skoro až stupidní. Navíc komedie? No tak to u toho jsem se moc nepobavil - humoru je to opravdu poskrovnu.
Odbor městské zeleně (2009) (seriál)
Při sledování Praks and Recreation jsem těšil na každou hlášku Nicka Offermana, které se pro mě staly legendárními. Seriál má vynikající obsazení a Chris Pratt se ukázal jako opravdový herec první třídy.