Poslední recenze (7)
Zdrojový kód (2011)
Duncan Jonec prekvapuje podruhe, a prekvapuje dobre. Od Source Code jsem cekal spise prumernou paradicku, ktera nebude zalozena na logickem podkladu, a bude se pysnit vizualnimi serepetickami, bylo tomu vsak naopak. Na vizualech si Jones ujel krasnymi prechody mezi realitou a kodem, a vybuchy taky nebyly trnem v oku, a to absolutne stacilo. Skvely Gyllenhaal a jeste lepsi Monaghan dokazali udrzet napeti a dejovou linku natolik silnou, ze i nerealna premise pribehu nepusobila kycovite, a dalo se pochopit proc a jak se veci odvyjeji. Od peti hvezd me delilo jen par navratu do vlaku a mozna trochu lepsi konec, ale nestezuji si, jsem nadmiru spokojen.
Rain Man (1988)
O vykonu Dustina Hoffmana bylo receno dost, a myslim, ze neni treba pridavat dalsi polynko do ohne = Bravo! Tom Cruise, ac ho mam rad, me mistama dosti stval (vim ze role mela byt tak napsana, ale opravdu mi prislo, ze obcas zbytecne prehrava) ac tam mel velmi silne chvilky. Do poloviny filmu jsem tak porad nevedel, ale jak dorazili do casina, zacalo me to bavit. Jako celek si myslim, ze Levinson odvedl skvelou praci, ale asi to je ma chyba, ze jsem od filmu mozna cekal o neco malo vic. Malinky kousicek tomu chybi abych si tento film oblibil natolik, ze bych se na nej kouknul znova a znova a znova. Mozna o trochu vice Raymonda, mozna vice emotivni konec, nevim. Skvelym filmem Rain Man je, a zustane, jen me osobne nevzal na uplnych 100 %.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Fran Darabont a jeho masterpiece (ne ze by Zelena Mile byla o tolik slabsi). Film se mi dlouhou dobu vyhybal a videl jsem ho az nedavno, a musim uznat ze i pres veskera ocekavani (preci jen je to cislo 1 na CSFd a IMDb) jsem zustal velmi velmi mile potesen a prekvapen. Vyborny pribeh o lidske vytrvalosti a touze dokazat neco, i pres to, ze to bude trvat nekolik let. Skvele natoceno, skvele zahrano, skvele podano. Skoda ze tomu unikly veskere Oscary. Opravdu se jedna o mozna jeden z nejlepsich filmu vsech dob.