Recenze (86)
Počátek (2010)
Tenhle film je geniální, ale na mě asi trochu moc!:)
Sexy 40 (2009)
Jsem mega cíťa!:D
Vyfič! (2009)
No takženc tohle teda ne! Docela se divím, že to má tolik procent a nehodnotili to dvanactileté děti! Naprosto o ničem...a ten happy end - fuj! Drew teda asi moje nej režiséka nebude, ale jednu hvězdu jí dám, jako jedenáctce by se mi to asi líbilo a chápu, že to pro ně třeba bylo i myšleno, ale i tak by to mohlo být lepší...
Až tak moc tě nežere (2009)
A možná je tím šťastným koncem prostě to, že jdete dál...:)
Zápisky o skandálu (2006)
Tak tohle je opravdu drama, ne jako každý druhý film, pod kterým je napsáno "drama". 87 minut - akorát, vše se vystihlo, hned od začátku to začalo všechno šlapat, žádné nudné prodlevy! Konečně jsme viděla film se slavnou Judi Dench, kterou mám spojenou jen s jedním souslovím z minulosti:) Naprosto jiný a zvláštní film, ze začátku jsem měla velké problémy si zvyknout na hlas Zdeny Hadrbolcové, ale pak, když se Judi Dench proměnila v psychopatickou lesbu, ten hlas se tam hodil, dodával té roli takovou hororovost a proradnost. Což je divné, protože jsme zvyklá, že paní Hadrbolcová hraje hodné babičky, klepny a pošťačky.:) A jak jsem dřív tu Cate Blanchett nemusela, tak od Benjamina Buttona, kdy jsem v kině brečela jak želva, ji mám radši a radši a tento film to jen povrdil.
Shrek: Zvonec a konec (2010)
Tak tohle je teda opravdu zklamání, můj oblíbený Shrek bez humoru, spádu i pořádných songů...Když už chtěli udělat za každou cenu další díl, měli tam aspoň zachovat to, co dělá Shreka Shrekem. Hodně slabý odvar!
Demolition Man (1993)
Shwarzeneggerova knihovna:D
Sex ve městě 2 (2010)
První polovinu filmu jsem byla opravdu rozhořčená, nuda, všechno sladký...vůbec to nebylo to, na co jsem po celé ty roky zvyklá. Modlila jsem se, ať se to nějak zlomí a naštěstí to přišlo. Scénu s karaoke bych brala jako ten zásadní mezník a od té chvíle to začal být starý dobrý sex! Zase to byly mý holky, zase jsem měla stejné myšlenky jako Carrie a zase jsem si říkala, bože, chci být jako Samantha!:) A ty chlapi tam, to bylo pokoukáníčko!:) Uvědomuju si, že to možná nebylo úplně na 4*, ale já jim prostě míň dát nemůžu, nejde to, vždyť s nima žiju tak dlouho!
Návrh (2009)
Už je to sice skoro rok, co jsem ho viděla v kině, ale tenhle film si zaslouží komentář!:) Podle mě jeden z nej nej romatických komedií. Když si vzpomenu na scénu s orlem a psíkem, ještě teď se směju:D
Emmanuelle (1974)
jako...:D Na usnutí dobrý:D