Recenze (261)
Griselda (2024) (seriál)
Narcos. Jsem rád, že se zfilmovala a další postava z Medelinu. Po slabším rozjezdu skvělá podívaná. Bohužel finále zase tak skvělé nebylo...
Zlý americký sen (2024) (seriál)
Netlifx dokumenty umí a hkavne krimi. Ovšem tady vcelku zklamání. Příběh samozřejmě zajímavý až neuvěřitelný. Ale v USA je možné cokoli, jak jsem už několikrát viděl.. Když to srovnám s jinými dokumenty tak je tohle slabší průměr. A stačil by 90 minutový díl
Kapitáni: Mistrovství světa (2023) (seriál)
Tady to měl netflix perfektně umeteno, díky tomu že Leo završil svoji kariéru posledním co mu chybělo. Jinak netflix sportovní dokumenty umí. Hned první minuty jsou prostříhány emocema a hudbou, že vás to chytne.. Já naopak beru, že to není jen dokument o výsledcích a každém týmu, ale spíše příběhy pár lidí, kapitánů a nahlédnutí do pozadí, kabin... Pro lidi co mají rádi fotbal absolutní pecka
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Vykradený Anděl Páně 2. Akorát místo jablka, klíč. Podruhé si tuhle pohádku asi nepustím. Herecké výkony hezké, prostředí a příroda také. Ovšem ten děj je prostě přes kopírák a daleko horší než u anděla páně
Leo (2023)
Jedno z největších překvapení. Skvělý animak od kterého jsem nic nečekal se stal opravdu zábavným...
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Kouknu jsem až na netflixu. Do kina bych na to nešel ale Kazma umí, umí z lidí dělat kokoty... A ne jednou, ale vícekrát... A jak jinak to dostat mezi lidi než jim ukázat, že snima vyjebe znovu a znovu???
Sexuální výchova - Série 4 (2023) (série)
Další už prosím ne! S prvníma dvěma sériema se to nedá srovnat v žádném případě. Děj natáhnuý a vcelku o ničem. Pohlaví, že nevíš ko je kdo a kdo má koule a kdo ne... Už se moc tlačilo na pilu a ani skvělý Otis a jeho máma to neutáhli sami
Sněžné bratrstvo (2023)
Tyto životopisné, dobrodružné filmy mám hodně rád. O havárii v Andách slyšel snad každý. U těchto filmů si vždy uvědomím, co člověk dokáže vydržet. Krása And ve své kráse. Moc dobře, že po dlouhé době někdo natočil remake
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Po dlouhé době má zase Marvelovka nějakou úroveň...
Uprostřed ničeho (2023)
Survival filmy mám rád. Ovšem tady je to picovina jako blázen...