Oblíbené seriály (6)
Simpsonovi (1989)
Odložené případy (2003)
Tenhle seriál má svoje kouzlo a já ho mám strašně rád. Jak se prolíná obraz z minulosti a součastnosti. K tomu vždycky chytlavá hudba na závěr. Já dávám 5/5
Bratrstvo neohrožených (2001)
Tohle to je strop! Příběhy z druhé světové zpracovány DO 10. DÍLŮ. Už ten začátek a hudba když začíná díl působí na diváka emotivně. Kamera, zvuk, střih všechno paráda. Tomuhle nejde nic vytknout. Určitě nejpovedenější dílo o druhé nebo z druhé světové.
Městečko South Park (1997)
Narcos (2015)
Tak i s odstupem času a po druhém shlédnutí musím uznat, že to opravdu baví :) herci, příběh, prostředí, jazyk.. Všechno do sebe hezky zapadá. Určitě povedená věc. 1 série 5* druhá taktéž. U 3. Už jen 4 hvězdy ale celkově si to 5 hvězd zaslouží :)
Červený trpaslík (1988)
Kultovní seriál díky kterému jsem objevil anglický humor. Na to že se děj odehrává v plechovce o třech místnostech tak má seriál neuvěřitelné tempo a vtip. Skvělé herecké výkony podtržené skvělým dabingem, který je v mnohém lepší než originál