Recenze (8 218)
Abandoned (2010)
Pouštěl sem jen kvůli Britany. Nebylo to vubec špatný a nakonec to bylo i celkem napinavy.
Abattoir (2016)
Patos drsnej jako maslo. Ta Lin Shane je fakt v každým druhým hororu.
ABCs of Death 2.5 (2016)
Všechny ty příběhy jsou naprostý sračky do nebe volající, ale některý jsou celkem zajímavý, a některý i trošililinku zábavný. Ale i tak je to shit, na to kolik je tam příběhu.
Abominable (2006)
McCoy dle mě nedoceněný, hraní jsem mu bral, hudba taky okey, ale ten film je výplod nudných hoven bohužel :(( a to jsem čekal mastrpís. Ne kecám spoiler; tušil sem, že to bude břečka. Yeti to zahrál taky celkem dobře.
Abraham Lincoln: Lovec upírů (2012)
Tohle nebylo ani k smíchu. Nudná podivana a nesmyslně nezazivnej pribeh. Možná jen ta upirka nebyla k zahození.
Abraham Lincoln vs. Zombies (2012)
U tohohle se nedalo ani nijak pobavit. Čekal jsem, že se budu chlámat smíchy a ono nic.. škoda:(
Abraxas: Strážce vesmíru (1990)
Dve gorily z vesmiru co se snazej napodobit Švarcenegruv terminator hlas se teleportujou do vesnice, ktera ma jen tri sheriffi. Jeden chce dite zabit, druhej ho chce chranit, asi kvuli jeho mame, kterou chce klatit i kdyz je to nejakej napul robot nebo co, tak zenska bude asi v druhym dile rodit napul cloveka a napul mixer. Jedna hvezda za par scen u kterych jsem se hezky od srdce zasmal, jako napr. Kdyz typkovi kradli ty auta. Herecky vykony odpudive, scenar primitivni. 5krát jsem u toho usnul.
Absolon (2003)
Tohle bohužel nemá nic společného s Monikou Absolonovou pro všechny její fanoušky, což seš určitě i ty..bohužel. Je mi líto, ale je to jen pouhopouhá nudná taškařice lomeno kriminálka ve světě po viru, sem tam se i střílí, Hájlendr má na hlavě rozcuchanou deku, žbleptá se tam pátý přes devátý a mě to teda nějak neoslovilo. Nač ty hvězdy tedy? Je to kabaret.
Absolution (2015)
Ten Seagal už mě fakt nudí, měl by ze sebou začít něco dělat. Mohl by natočit film o sumo zápasníkovi, vdyt je to hrozný. Na štestí film mě ani nějak neurazil, ale zase ani neohromil.
Absolutní moc (1997)
Jedna hvězda z lítosti. Celej film kecy a nákej ples, kterej nikoho nezajímá.