Recenze (8 219)
Kmen Andromeda (2008) (TV film)
Nudná vyžbleptanost ve skafandrech.
Centauro (2022)
Já si myslím, že to mělo mnohem větší potenciál, a to, věnovat se více těm motorkám a bylo by to fakt dobré. Od půlky se z toho stává rutinní zedkový "akčnák".
Podivuhodná cesta fakíra, který uvízl ve skříni (2018)
Proti Indům nic nemám, ale točí hovna prostě. Nemužu si pomoct. Myslím, že mi to dost pokazily Bollywoodské filmy, protože jakmile někde vidim inda je mi zle. Přitom Indy mám rád a do Táč Mahál bych se chtěl podívat, ale filmy prostě NE!
Podfuk za všechny prachy (2020)
Hele, jednu dám z úcty k DeNirovi a Lee Jonesovi, protože tihle dva kovbojové mi SAKRA moc chybí a strašně mě sere, že už jsou starý a skoro nic netočí, ale tenhle shit si fakt nezasloužili teda.
Pod povrchem (2000)
Nevim no, film má celkem předvídatelný twist a nakonec nic extra. Ke konci už se to táhlo.
Po životě (2009)
Nýzn a mrtvoly. Zajímavé.
Plastic (2014)
Drze natočené.
Pit Fighter (2005)
Velmi škaredý shit a vůbec mě nezajímá ta mexická plichta na konci.
Životní trefa (2022)
Hustle - působí na jednu stranu klíšovitě jak nějaká hecovací disneyovka, na druhou stranu se na to nekouká špatně i když ve strašný zkratce dost předvídatelné, co se bude dít. Sendler najde nadějného basketbalistu, basketbalista dostane na prdel od antilopy, pak trenuje a pak nadejny basketbalista natrhne prdel antilopě. Nic novýho, leč zabavý. Ale antilopa zbytečně moc ukecaná.
Spiderhead (2022)
Konečně další zajimavá netflixárna po dlouhý době. Místama psycho.