Recenze (8 223)
Black Adam (2022)
Kolýsá to mezi dvěma třema hvězdama. V týhle době seš vděčný za to, že se u filmu nenudíš. Leč je to stupidní a místama fakt trapný, furt lepší než zkurvená nuda. To je hrozná doba.
The Munsters (2022)
Definice demence.
Krev: Poslední upír (2009)
Nažloutlá, céčková taškařice, kde lítaj upíři a samurajové z podlahy ke stropu a řvou u toho jak nadržení paviáni. Zážitek.
Nesnesitelná tíha obrovského talentu (2022)
Pár věcí rozesmálo, ale jinak je to fakt sračka.
Zpráva (2019)
Toto téma mě moc nebere, ale natočeno to bylo tak, že se to dalo dokoukat se zatnutýma legs.
Mayday (2023)
Klasické béčko s fajn akcí připomínajíc hru Far cry 3. Škoda té dosti nezáživné první půlky.
King: Návrat domů (2022)
Tak remake Lvího krále má pokračování. Film dle názvu měl být o mě a nakonec je to o nějakým lvovi. Nuda, nezáživost. Nepovedený pixely lva na mě nezapůsobily. To už spíš film o cgi pixelech.
Tell Me Your Name (2018)
Sydney Sweeney byla moc sweet, na to abych týhle břečce dal odpad.
Survivor Česko & Slovensko - Série 2 (2023) (série)
Je to zábavná a napínavá show. Baví mě to. I když třeba něco trochu přeskakuju, ale stokrát lepší než furt nějaký superstars nebo hledání talentu+ to, že tam cpou "celebrity" českého šoubyznysu je taky dobrý koncept. Nechápu jak tohle může někoho pohoršovat.
Black Site (2022)
Nestydatý nudný, vojenský hovno.