Recenze (8 222)
Monstrum (2022) (seriál)
Nečekal jsem, že mě tohle tak chytne. Dost dobře natočené.
Cyberpunk: Edgerunners (2022) (seriál)
Začátek působí svižně a akčně. Jenže pak to zajíždí do stereotypu a nic vyjímečného se nekoná. Sledovat se to dá, ale místama to celkem nudí.
TY (2018) (seriál)
Nuda už od samého začátku. Nepoutavá story, nezajímavé charaktery..nač z toho dělat seriál.
Těžký zločin (1994)
Těžký hovno.
Vraždy podle předlohy (1995)
Nudná sračka a Weaver je strašně overrated herečka imho.
Volání (2014)
Táhlá pátračka.
Vládci loutek (1994)
Debilita. Sralo sledovat.
Virus 1.0 (2004)
Spíš výtrus.
Velký návrat (1990)
Kvalita je znát, ale je to nuda. Pěkný fáro.
V podezření (2002)
Krimi hnida.