Recenze (8 219)
Samaritán (2022)
Stelonovi hráblo. Sem zvědavej, kdy uvidim Bolka Polívku jako superhrdinu.
Pozvánka do pekla (2022)
Tyjo, to ale bylo děsivé.
Mang zhan (2022)
Vzteklí čínani dělaj bordel.
Tow (2022)
Tohle psal dement.
Maneater (2022)
Totální hovno s amatérskou plejádou rádoby "herců".
Deus (2022)
Jen další tmavé hovno ve "vesmíru".
Čára (2019)
Takova blbost, ale ke konci je to celkem dojemný.
Emoji ve filmu (2017)
Tak tohle opravdu ne.
Blondýnka (2022)
Ubulená nuda. Sorry, ale buď to měla Monroe nudný život, nebo je tohle prostě nudně natočený. 2 a půl hodiny je dost a mě to nebavilo už od samého začátku.
The Good Neighbor (2021)
Nudnej, užbleptanej šitingpolk.