Recenze (8 223)
Neříkej ani slovo (2001)
Zajímavá kriminálka s dobrým obsazením. Nicméně jsem měl pocit, že už jsem takovouhle kriminálku s vyžbleptaným tématem už viděl, ale obsazení zachranovalo, hlavne Britannic Márfiová.
Nezvaní hosté (2011)
Promarněný potenciál.
Nevyřízené účty (2007)
Vybledlej akční vývar. Nezáživné a kvůli té divné pachuti se na to skoro nedalo ani divat. Herci trochu zachranovali od odpadu ale.
Nepřítel v mém domě (2016) (TV film)
Tyjo, to byla ale napínavá telenovela. Babičky, co ješte sledují televize a ordinaci to možná chytne.
Není kde přistát (2000) (TV film)
Who cares?
Nejlepší gangster (2000)
Z části šílený, dobrá atmosféra, dobří herci, ale furt tomu něco kurva chybí.. asi možná dobrý scénář?
Nebeští vězni (1996)
Nebeská sračka možná tak.
Nebezpečný muž (1981)
Nadhodnocená plačkoidní nuda o vidlacích a jejích vztazích, které nikoho nedojmou.
Nabarvené ptáče (2019)
Pár celkem drsných scén. Jinak vlek a nuď.
Mstitel (1990)
Nepřehlednej, barvitej shit o vidlácích s bouchačkama.