Recenze (8 223)
Muž z Toronta (2022)
Film s tupým humorem, tupu zápletkou, tupým scénářem.. i přes všechny tyhle škváry jsem se ale celkem zabavil. I kdyz ta stopáž teda nevim proč.
Stag Night (2008)
Všichni, kdo se na tomhle "snímku" podíleli by si zasloužili vyloženě přes držku tenisovou raketou.. jinak to nevidim.
Srážky (2022)
Opravdu miluju filmy, které začínají jedinou "akcí" a pak se to vrátí včase ,,o dva dny dříve".. náznak pleček a hoven už od samého začátku a taky jsem měl pravdu. Vyplečovaná shitka, která je drzá jenom že existuje. Levná zbachraná telenovela. Nevěřím rok vzniku.
Správná trefa (1997)
Ubulenej Wayans hraje basket a furt bulí. Nevidím v tom nic zábavného.
Spoušť (2021)
To byl horor jak tykev.
Společná hra (1991)
Džýn Hekmen na dovolené. Vypleskaná nuda, semtam telefonáty a na konci dobrá dvouvteřinová akce.
Spiknutí: Echelon (2009)
Spiknutí: zdechlon alá celej film nuda a nakonci rozstřílení džípu - to je teda akce jakbysmet. Mysteriozní to bylo asi jako slipy.
Speed Master (2007)
Použiju co nejméně vulgární slovo abych vyjádřil své sympatie: volovina.
Space Jam: Nový začátek (2021)
Jednu fláknu z nostalgie. Jinak je to strašně infantilní shit pro děcka.
Sonny Liston: Těžká váha (2008)
Chcešli vypnout a sledovat něco, co zabaví, neurazí.. zkus tohle. Je to fajn boxerský (trochu levnější) film se sympaťákem Rhamesem, který by taky zasloužil lepší pozornost a né jen tyhle céčka i když je to fajn. Málokdo tyhle filmy sleduje, protože námětem nelákají.