Recenze (8 223)
Pobuda (2005)
skvělej film :)
Policajti na baterky (2003)
Lawrence a Zahn skvělá volba hercu :)
Polepšovna mazlíčků (2009) (pořad)
týrání psu akorát tak žaloval bych je zato!
102 dalmatinů (2000)
Jeden z nejhorších "hereckých" výkonů, co jsem kdy viděl.. režie naprostá katastrofa, scénář hrůza.. nechápu jak tohle mohl Disney vydat..
Z pekla štěstí 2 (2001)
stejná sra*ka jako jednička!
Závada Blair Witch (2000) (TV film)
Tak tenhle film jsme si koupily s kámošem, s tím že to bude hrozná prdel... o dvacet minut později DVDčko letělo z okna do pole. Štastnou cestu.
Wolffův revír (1992) (seriál)
musel jsem na to koukat s dědou :D
W.I.T.C.H. (2004) (seriál)
pohádka pro malý holčičky
Vřískot 2 (1997)
moc protažená pistol u hlavy na konci..směšně prodlužované...o 400% horší než první díl
Věříš si? (2007) (pořad)
ježiš co to je???