Recenze (24)
Don Jon (2013)
Pobavil som sa. Cholericke vystupy Tonyho Danzu boli najlepsie momenty fllmu a Julianne ani nevyzerala na 52.
Expendables: Postradatelní (2010)
Vdaka Sly.
Machete (2010)
Rodriguez polavuje a navyse vykrada sameho seba. Prilis vela charakterov na malom (kratkom) javisku. Zatial co vacsina jeho filmov sa ako Becko len tvari, Machete Becko JE.
Počátek (2010)
Inception je takmer dokonaly film. Co mu chyba je dusa. To je ta piata hviezda.
Wall Street: Peníze nikdy nespí (2010)
Privela sentimentu tomuto filmu uskodilo. Takisto scenar a zaver. Naopak by som vyzdvihol herecke vykony na cele s Brolinom (nie, nepomylil som sa)
Harry Brown (2009)
Ja by som to neporovnaval s Clintovym Torinom. Su to dva odlisne filmy a dve odlisne postavy.
Pařba ve Vegas (2009)
Tak toto ma položilo. Trailer bol sľubný, ale film ma ohromil (väčšinou je to opačne). Ešte aj dnes (3 dni po zhliadnutí) sa smejem, keď si spomeniem na niektorú pasaž. V práci si musia myslieť, že som blázon :-) Nie je to naljepšia komédia všetkých čias, ale určite najlepšia v tejto dekáde (ak nepočítam Podfu(c)k). A eskalátorová scéna a lá Rain Man? To som sa v kine skoro polial kofolou.
Vzhůru do oblak (2009)
Urobit z toho par na sebe nezavislych kratasov, urcite dam viac hviezd. Ale ako celok to posobi nudne. Jedina scena ktora ma dostala/dojala bola ta uvodna znazornujuca Carlov zivot.
Terminátor: Příběh Sáry Connorové (2008) (seriál)
Bojim sa, ze to bude dalsi Smallville.
Spider-Man 3 (2007)
No....parkrat som sa musel pozriet na nazov filmu, ci naozaj sledujem Spider-mana.....a bohuzial bolo to tak.