Recenze (781)
Aningaaq (2013)
Nevidel som Gravitáciu. Takže zatím mi to nedalo nič a zobralo 7 minút =/
Kronika (2012)
Rozhodne veľmi zaujímavé. Takmer som dal ešte jednu hviezdu za nezvyklý a menej nablýskaný film o super-schopnosti. Ak máte radi filmy s takýmto korením, odporúčam. Pretože, táto chuť bude originálna. Naozaj sympatické.
Osamělý jezdec (2013)
Vcelku zábavný blockbuster, ak nemáte čo robiť. Rozhodne lepší ako mnohé iné. Ale na druhej strane je kopa lepších filmov.
Argo (2012)
Po filme prázdno...
Není král jako král (2000)
Skvelá zábava. Všetkým odporúčam. Videl som 4x a stále pecka. Aj keď si treba chvíľku zvykať na štýl, práve tie vsuvky a vstupovanie do rozprávania robí rozprávku zábavnou. Pridávam jednu do plného hodnotenia. Skauting žije :D
Všichni říkají: Miluji tě (1996)
Až na pár momentov ma to slušne... nudilo.
Anonym (2011)
Zaujímavý scenár a pohľad na Shakespeara. I kostýmy a prostredie je dobré, ale inak ma to emociónálne minulo.
Než si pro nás přijde (2007)
Príjemný film.
Ten Největší (2007)
Komédia, ktorá ničím nevytŕča nad priemer. Kľudne môžete prepnúť centrum myslenia do úsporného režimu a oddychovať. A ak Vám nevadí Rob Schneider, kľudne si pozrite. Na niektorých fórikoch sa dá zabaviť. Tanec v väzení nemusí byť zlý nápad...
Carlitova cesta (1993)
Hlavný predstavitelia podali dobré výkony. Ešte pôsobivejší mi prišli zamilovaná dvojka. I rozhodnutie gangstra skončiť s cestou zločinca mi bola veľmi sympatická a celému filmu dala zaujímavý a pútavý smer. Avšak mimo scénok zamilovaného páru by som si repete nedal. Je to mimo moju misu. Milovníci tohto žánru, s čistým svedomím o bodík navyše.