Recenze (107)
Muž a jeho pes (2008)
Môj pohľad na tento film je trošku iný ako tu mnohí píšu! Belmondo poukázal na všetky sociálne a priateľské následky veku, keď o neho nie je záujem...! čo je obrovská realita!!! A to zviera "psík v príbehu" toho človeka berie bez toho či je mladý alebo starý!!! Je to krásne zobrazená skutočnosť. Film je moc silný... treba to len pochopiť... Okrem toho Belmondo mal srdcovú príhodu vďaka tomu, že jeho psíka yorkshira našiel mŕtveho na zemi... žiadne opakovačky,... a podobne...
Roboti (2005)
U mňa veľmi dobre! Muzika top! Funky groove.... 😉
Pohádky pod stromeček (1981) (seriál)
Kam sa podeli tieto nádherné Vianočné rozprávky... 😞
Samuraj (1967)
Nemám slov! Vynikajúca kriminálka bez zbytočných slov a masinérií... Dlho som tak dobrú scenériu nevidel!
Vianočné oblátky (1977) (TV film)
Nádherný, skutočne vianočný film so slovenskou atmosférou prípravy Vianoc... Myslím že jeden najkrajší Vianočný film! :-D
Holky z porcelánu (1974)
Nádherná atmasféra! Veškrnová ma tu dostala, moc pekný film... Ani nie pribeh ale doba, nálada..;-)
Duel (2006) (pořad)
Super!
Whiplash (2014)
Vymakané! Konečne som si pochutil po dlhom čase!
Křížová cesta (2014)
Vynikajúce herecké výkony! Fantastická atmosféra, dlho som nevidel tak silný film!
Mrazík (1964)
Slovenský dabing... Je top! Pozeráme akurát Ruský originál a ako keby som slovenský počul