Poslední recenze (6)
Princ z Persie: Písky času (2010)
Jelikož jsem hrál hru, tak se mi to vcelku líbilo:) Výtka k akčním scénám - kamera občas lítá chaoticky tak, že není vidět kde kdo je. Později i film ztrácí tempo, které z počátku vcelku hezky nabral. Ale i tak jsem odcházel s pocitem, že to nebyly zabité dvě hodiny života a že konečně je tu po dlouhé době obstojně natočený film na motivy počítačové hry (narozdíl třeba od Dooma či paskvilů od Uweho:) ) Efekty lehce nadprůměrné, výprava velkolepá, hudba parádní, Ben Kingsley vynikající, hlavní představitelka krásná, princ obstojný gymnasta a v některých záběrech až obdivuhodně podobný princovi z druhého dílu hry:)
Mary a Max (2009)
Nádherný animovaný příběh, spíše pro dospělé než - li pro menší, o přátelství dvou zcela rozdílných lidí - 44 letého žida Maxe z New Yorku a 8 leté holčičky Mary z Austrálie. Někdy úžasně vtipné a někdy šíleně dojemné, prokládané hořkostí situací ze života a vůní přátelství. Navíc nesmím zapomenout na hezky vybranou hudbu, která celý film doprovází...pro mě prostě zásah do černého a tím pádem za plný počet! :)
My děti ze stanice Zoo (1981)
Drogy jsou špatné áááno? Společně se snímkem Requiem za sen by se tento film měl povinně pouštět na druhém stupni základních škol. Autentický příběh o dětech z tehdejšího západního Berlína 70. let, kteří díky "H" prožívají pár okamžiků letu do nebe, ale po zbytek naprosté peklo. Přes to všechno s tím nemají sílu skoncovat... Působivé, smutné, místy odporné, depresivní.