Recenze (23)
Děti ze stanice Leningradská (2005)
Těžko hodnotitelné. Pro ty, kteří se podílel na výrobě dokumentu a nechal před sebou fetovat děti lepidlo, pro ty mám jenom dlouhé hmmmmmmmmm. Divil bych se, kdyby měli klidné spání. Člověk je zrůda a dokáže se na tento problém pouze dívat. Cítil jsem se bezmocně a zaroveň jsem byl rozhněvaný sám na sebe, že nezachránim svět a všechny děti s takovýmto osudem . Emoce jen tečou.
Zrůdička (2013)
Během tří minut zahrát takto na city, není vůbec jednoduché. U Little Freak se to povedlo výborně. Chlapec má vcítěný dabing a jeho animované slzy vas roztrhají.
Příběh z Bronxu (1993)
Mám rád filmy s mafiánskou tematikou a obzvlášť tento.
Hanebný pancharti (2009)
Quentin Tarantino je pán a dokáže natočit i film z prostředí 2. světové války.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
F.Darabont natočil diamant s největším počtem karátů.
Forrest Gump (1994)
Tom Hanks doběhl k nejlepšímu hereckému výkonu.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Tyto paňáci se svojí žlutou pletí vypadají spíše jako Asiaté, než jako rodilý Američani. Každopádně to je jedna z mála věcí, která je na tomto seriálu zajímavá. Velmi vtipný a promyšlený seriál.
Alf (1986) (seriál)
V srdci už navždy.
Ex Machina (2014)
Zpočátku mě snímek ihned vtáhnul do děje. Atomový neBungalov a namakaný asiHipster, který vypadá jak zabíják a pak jako chytrolín honící myšku nad technikou. Laťka líbivosti se v průběhu stále zvyšovala. Konec byl bohužel zklamáním. Už jsem se připravoval na fenomén, ale bohužel z velké gradace zajímavosti dějové linky a velkého potencialu, zbylo lehce nadprůměrné scifi o UI robota s prsy a citlivou kačenkou.
TRON: Legacy 3D (2010)
Sci-fi jak má být. Po desingové stránce dvojbarevné, ale překvapivě nelezlo na nervy.