Recenze (81)
Pan Větvík (2015)
vzdy me pobavi recenze o tom jak se to lidem libilo, bylo to mile, dojemne a kdesicosi a pak 3 hvezdy :D :D
Spider-Man: Bez domova (2021)
90% urcite ne. tak 80-85%
Lupin (2021) (seriál)
bohuzel sestupna tendence jednotlivych dilu
Temná věž (2017)
predlohu neznam, film se libil
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Moralni pouceni pro deti... Prihbeh a logika 0. Je vpohode kdyz vas opusti matka pokud jde delat environmentalni boj. Chtela jsem te ochranit...Takze jsem se na tebe vykaslala a nechala te myslet si ze jsem mrtva... Presvedcim kazdeho guy...
Wonder Woman 1984 (2020)
Vlastne nejlepsi cast filmu je zacatek (zbytecne amazonka-hry). 2,5h nudy. Co me velice pobourilo... Anglicky pilot z prvni svetove se divi nad eskalatory vynalezen okolo roku 1900.. a nad METREM - roku 1863 v Londyne. Prijde mi to ze to pomaha stereotypum ze cast americanu jsou uplne dem...ni. Vtip z ukazy s kosem me tezce nepobavil (pritom je v zasade dobrej, jen hrozne zahranej)
Enola Holmesová (2020)
bylo to dobry. jen konec trosku sklamal
Ronny Chieng: Asian Comedian Destroys America! (2019) (pořad)
Asi dostatecne nedokazu ocenit 5 minut na tema ubrousky ke vsemu. Nedokoukane po cca 10 minutach
Mulan (2020)
spatny remake, spatna herecka, spatny pribeh. zbytecny film na ryzovani cinskych $
Rango (2011)
originalni