Recenze (1 372)
Nikdo (2021)
Bavil som sa parádne a neriešil som na čo sa to podobá ,alebo nie. Nájomný vrahovia v dome dôchodcov čo išli odprarviť Hutchovho otca bola pre mńa najlepšia scéna.Fakt sranda.
Godzilla vs. Kong (2021)
Aby som bol úprimný, vážne som sa tešil až to skončí .No niečo příšerné.Myslím,že proporčne to nie je možné zasadiť Konga aj Godzillu na tú istú úroveň do jedného filmu.To popiera všetko čo sa o týchto tvoroch do teraz natočilo.Nuž ale keď zacinkajú dolláriky môže aj Kong vyrásť na úroveň Godzilly.
Lovec démonů (2016)
Lovec démonov als. "Démon z placatice" je jedna z tých najstupidnejších vykrádačiek polepených dohoromady. Medzi iným tu nájdete Constanine, Anjela Smrti atď. , atď. Jediný démon ktorý tu voľne beztrestne pobehuje a potrebuje odchytiť je Dulph. Klasicky jedna hviezda pre mňa za dopozeranie tejto ptákoviny až do konca.
Bosch (2014) (seriál)
Tu i tam to na Prima krimi kuknem, ale až taký hit to pre mňa nie je.Macho polišov ja moc nemusím.
Fargo - Season 4 (2020) (série)
Rozhodne najpošahanejšia seria serialu.V celku to vidím tak na 70%.Toľko bláznov/psychopatov pokope sa len tak nevidí...Ťažko si nejakú postavu obľúbiť keď to tam nemá skoro nikto v hlave v poriadku.
Domino (2019)
De Palmova režisérská kariéra mala zopár silných filmových zábleskov a pri použití tej istej analógie môžeme Domino považovať za malú iskričku.
Tvoje, moje a naše (2005)
"Krok za krokom" vo filme ,ale na stereoidoch. Začiatok naznačoval oveľa väčší potenciál ako z toho dokázali vyraziť.Rodičia OK, ale zostava deciek stojí za milú kedveš.Je ich skrátka veľmi veľa. Zbytočné šialenosti ako v sám doma film skôr zrážajú ako ho ťahajú vpred či nahor. Napriek tomu rodinné filmy s René či Denisom sú stávka na istotu.
Protivný sprostý holky (2004)
Dôvodom pre rozhodnutie pozrieť si tento film bola moja obľúbenkyňa Lizzy Caplan .Čistá zvedavosť. Zahliadol som to do konca bez akéhokoľvek nutkania to vypnúť. Dokonca som sa prichytil pri tom ako sa dobre bavím. Lindsayini šialené predstavy riešenia problémov alá Ally Mcbealová ma fakt bavili.
Plamínek a čtyřkoláci (2014) (seriál)
So synovcom to príležitostne kukáme a riešime logické úlohy s ktorými sa Plamínek a Čtyřkoláci potýkajú. Zábavné aj poučné.V rodine offroad-ďákov poviná záležitosť 😂😂😂
Sally4Ever (2018) (seriál)
To už bolo aj na mňa priveľa. A to som obecne považovaný za chlívaka a hulváta 🤣