Recenze (1 372)
Životní trefa (2022)
Nie že by mi Adamove šaškárny nejak chýbali, ale tieto dramatické pózy mi tiež nejdú obzvlášť pod fúzy a hlavne keď sa tu dramatizuje 100 krát oprcané klišé.
Kingsman: První mise (2021)
Akčna hisorická zlátanina, ktorá má svoj šarm. Naštastie sa Matthew vyhol pretáčaniu historických udalostí ako Quentin v bastardoch a tým pádom si film drží aj určitý punc dôverihodnosti .Rasputin v podaní Rhysa bol parádny.Ten sa do toho vážne vložil.
Waldo (2021)
Malo to dobrú atmosféru a na prekevapenie aj dobrý humor.Bavil som sa prevelice. Presne niečo také som dnes potreboval.75%
Mrazivý lov (2019)
Nič nečakaj a nebudeš sklamaný. Hľadal som niečo na ochladenie nakoľko za oknom je 35°C.Dívať sa na to dalo ,ale žiadne zázraky nečakajte. Gina nie je žiadna trieska, takže sa vtom snehu pohybuje len velice sťažka. Vidláci, ale dostali čo mali.
Muž z Toronta (2022)
Na dvakrát ale dal som to. Bolo rozumné si dať po prvej polovici pauzu na deň a následne to dopozerať.10%+40% vo výsledku 50%
Otec nevěsty (2022)
Skočil som na špek.Adndy,Gloria, Adria a Isabela sú persony čo ma v obsadení zaujali no po pravde nemali veľmi čo hrať. Film rozhodne nie je žiadna komedia. Dajme tomu, že usmevná romantika/dráma. Jednorazovka.
BlacKkKlansman (2018)
75%??? Ja som musel mať asi stoličku otočenú na opačnú stranu.
Uncharted (2022)
Ako hra aj film spadá do kategória akčných adventúr v štýle Indieho jonesa alebo lovcov pokladov s Cageom , prípadne nejakých tých tomb raiderov. Bavil som sa avšak žiadny wau efekt. Dobrý priemer.60%.
Morbius (2022)
Čo tým chcel Básnik-Baník povedať to netuším. S podobnými Letohrádkami som skončil.
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Sklamanie naprieč dimenziami. Zlatá jednotka. Raimi sa v tom pekne vycákal. Zatiaľ najslabšia marvelovka.